Arlanda :)

hejhej igår åkte jag pappa och farmor till arlanda för att hämta en släkting som kommer från L.A när vi kom till arlanda fikade vi lite granna morotskaka mumms! efter ett tag gick jag och pappa upp en trappa för att det är där man checkar in å så :P hehe så gick vi och kollade om vi såg nå flygplan och det gjorde vi åxå hehe sen efter ett tag så gick vi ner dit och väntade på att siv skulle komma. till slut kom hon och vi gick till bilen med all packning och åkte till Max för att köpa mat sen så åkte vi hem först åkte vi till farmor och farfar för att farfar ville hälsa på siv innan vi åkte vidare ut mot stugan. när vi gjort det åkte vi till stugan och lämmnade henne där och jag fick en bok och en tidning av henne som det står en massa om Michael Jackson i så nu har ja att läsa hehe när vi lämnat henne körde vi hem farmor åxå så sen åkte ja och pappa hem. :) jusste jag och elina åt på SUBWAY åxå :) gud jag älskar dom mackorna hehe och jag har börjat packa tills vi åker nu åxå så nu är man på väg ;)// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0