=)

idag har jag inte gjort så mkt vart i stan lite å så , va och hälsade på syster på jobbet åxå och åt lite mat så det va gott hehe. I morgon åker jag på lite utflyckter ser fram emot det mycket så ja hoppas det blir roligt =) om exakt 1vecka och 9 timmar åker vi till cypern sitter och kollar i Taxfree katalogen nu på internet vad ja ska köpa det är ju så mycket man vill ha men som tur är så får jag ju min lön  dagar före så jag kan köpa va ja vill eller nästan vad ja vill. Det va ju rea där åxå så det är extra XP så nu håller vi på och ska grilla mumms! är så himla hungrig så jag dör. men ja som sagt börjar man skolan på månadag åxå  trökigt men det ska bli skojj och träffa nytt folk så nu måste man vara snäll mot dom nya ettorna som kommer hehe jaa får se om jag klarar det skojja klart jag ska vara snäll mohaha
 




                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0