?

i natt åkte syster till Turkiet nice hon ska va där i en vecka kommer inte se henne nu på två v för att typ när hon kommer hem åker vi till cypern men iaf har jag beställt en massa saker nu på taxfree :) köpte smink&nå smink borstar :) vart typ mer än  ;) ooops! men ja får ju min lön  i morgon sen jag jobbade :) och  så kommer ja få lite pengar i september åxå ;) nice nice men lite klirr i kassan...  iaf så hade vi första lektionen idag trökigt hade matte och det va ju inte så roligt, efter skolan åkte ja buss ner på stan och gick till donken idag igen! det här är inte bra ska börja banta v 37 tänkte ja ska kolla på nån film nu men ja vene vilken jag ska kolla på hmmm..... jaa får kolla som sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0