Örebroooo med EMD

i går var jag i örebro med Jossan,em,alica och anna det va roligt =) dom hämtade mig vid 11.15 och så stannade vi i v-ås för att äta på donken sen när vi gjort det  åkte vi vidare  mot örebro, väl framme så gick vi mot scenen och kollade  läget inga pojkar hade kommit så vi gick och satt oss i gräset mys solen stekte som ja vet inte vad. men iaf efter ett tag så kom dom och körde lite låtar grymt roligt kan jag säga hehe iaf så när dom sjöng sista låten så började vi gå mot singeringen och insåg att vi inte skulle hinna stå i kö så jossan snackade med nån där och vi fick komma bakom dom när dom singerade va grymt pinsamt kan jag säga men jaa det gick kram kram på Danny och mer hann ja inte säga men det va skit roligt vakterna ville inte att vi skulle stå i stängslett men det löste sig.  HAHAHA jaa sen när vi ska åka hem så kommer vi inte så långt för då blir vi stående för det va nån bilkrock  sitter fast i 1 1/2timme drygt kan ja säga för att jag höll ju på och kissa på mig haha iaf så gick jag och alicia en sväng och kollade om vi kunde se nått men icke då =/ men tiden gick endå fort kille i bilen bakom oss va ganska söt åxå hehe ;) men sen när det började röra på sig så fick vi äntligen åka hittade på china  i v-ås mycket gott vill jag säga efter en lång dag var vi hemma 23.30  tack för idag flickor&pojkar <33







skolan började åxå idag  inge vidare vill jag säga var där i typ 1 1/2 timme sen fick vi gå hem nice!  mina lärare sa även att vi skulle gå till 11.30 varje dag den här veckan och det ska bli så himla roligt kan jag säga för då kommer dagarna gå fort och det är ju bara bra så är man ledig sen wooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha vakterna var roliga! att stå still på motorvägen inte lika kul...

2009-08-24 @ 19:03:18
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Annaa

tkr det va fett nice allt :D

2009-08-24 @ 19:06:55
URL: http://annnaapannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0