<3

jaha då äre en ny vecka då med nya tag och fortsätta kämpa på så snart är det fredag igen :D och då äre Final i Idol åxå Erik vinner utan tvekan tror jag :) kunde inte ens fatta att calle gick till final haha XD  ikväll är det hockey åxå Brynäs-Rögle  Stor vinst ikväll känner jag  hoppas på 5-0 iaf   men vi ska ha tre poäng!  jajaja vad tycker alla om min blogg då är den fin ful eller nått annat.   jag har ju sätt att det är ganska så många som läser min blogg nu roligt!    men fortsätt och läs min blogg kommer komma en massa annat roligt åxå tror jag. men vi kanske ska ha en frågestund här där alla som vill får fråga nått =) 
 

                                                           Anna



                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0