I<3 REA!

hejhopp har inte bloggat sen dagen före julafton fick allt jag ville ha =) som bla skrivare,kläder,jacka,pengar mm.... =) vi hade fullt med folk här på julafton hela släkten var här kusin,mormor,morfar och morbror sov kvar här och farmor&farfar åkte hem på kvällen det var en mysig dag med härlig Julstämning =).
Dagen efter julafton åkte dom andra hem till sin lilla stad, och vi åkte förbi på Media markt och kollade men hittade inget jag ville ha =/. sen så typ annandagen så åkte jag elina och marre till köpis och kollade dom hittade massa saker och själv köpte jag en T-shirt , skjorta och ett par mys tofflor.  på kvällen vare hockey och brynäs mötte Frölunda och Brynäs krossade Frölunda med 5-2  haha gött! så det var nice.  Idag så har vi vart hos farmor&farfar och ätit god mat mumms  fick risalamalta  och tårta till efter rätt grymt gott.
När vi hade vart där så åkte  jag pappa och elin till köpis igen för att kolla om vi hittade nå fynd men icke eller jo elin hittade en kläning som hon ska ha på nyårsafton. jag vet inte alls vad jag ska ha på mig då om man ska ha nå glittrigt eller om man ska ha nå annat och jag vet inte ens vad jag ska göra för jag ska förmodligen vara med elina och marre tror jag. men vi vet inte alls vad vi ska göra jag vill till *host* Viktor och vara där hhihi men jaa jag vet inte om det blir så haha har fan inte snacka med han sen jag träffade han sist vill träffa han NU! skulle vara så roligt fyfan va jag skulle bli glad jag vill att det ska vara sommar runt den 7 augusti och vi båda jobbar!  Jaa det var fan BÄST av allt den andra och den tredje veckan var BÄST!  kommer alrig glömma det så roligt vi eller jag hade det. vill att det ska hända igen tihii.   Men nu är jag hungrig och jag vill äta men det finns inte ett skit och äta :@  men ska kolla om jag hittar nå gott, jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga  


                                                             PUSS&KRAM!

                                                                annapanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0