vad gör dom i gävle?

hejhopp i torsdags så var jag på hockey men innan det så ringde en kompis till min syster och sa att hon hade sätt Danny och Erik på systemet så vi åkte dit men såg ingen danny och erik men sedan så gick vi in  på ica maxi åxå för att kolla om dom var där men såg dom inte där heller =( men vi letade och letade jag sprang till och med in på systemet och frågade om dom hade sätt dom där men icke dom var säkert där någonstans men vart?  Personalen fick ett gott skratt iaf haha men sen började vi fundera  vad skulle dom göra i gävle?  hmm.... Kolla på bocken kanske vad vet jag menmen trodde vi skulle se dom men vi träffade inte dom.  åkte upp till Läkerol och skulle kolla på hockey  Brynäs-Skellefteå stavning?  men kvällen slutade mycket bra för Brynäs vann med 6-0 wohoo mycket roligt hehe!   idag så fick jag även reda på en ganska så tråkig nyhet och det är att Rabih och Erika från Idol är tillsammans  hmm..... jaa det kunde man ju fatta  hihi  har inte gjort så mkt mer menmen jag lever iaf och  ja jag vet inte vad jag ska göra på nyår :/ någon som vill göra nått roligt :D

Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0