anna i tårar för hela slanten <3

mit hjäta,min prins jag kan inte fatta hur mycket jag tycker om dig. Jag har aldrig träffat men när jag såg dig första gången på Idol tänkte jag shiet han kommer gå långt! han har fått mig gråta flera gånger för han sjunger så fint<3 alla faller för dina ögon du är så söt. och du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta. Nu åkte du ut ur idol  fredagen den 6/11-09 jag trodde inte det var sant först trodde Eddie skulle åka men icke! mina tårar rann hur mycket som helst och jag tänkte på dig jätte mycket och jag vill se mera av dig snart och jag hoppas du kommer ut med någon bra skiva snart =) så man kanske kan få träffa dig mer.  nu vill inte jag kolla på idol nå mera för att det är inte alls lika roligt och kolla nu när inte du är med.



 














<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0