förlåt!

hello sorry för jag inte har bloggat på ett tag jag har inte ens haft tid att blogga har haft mycket och göra hehe vart med elina och lite sånt.... men iaf så har ju min mobil var sönder ett tag så idag ringde dom i från telia och berättade att jag skulle få en ny mobil och jag kunde få nästan vilken jag ville. och jag ville ju ha en Samsung touch en rosa men då blev det för dyrt  men sen kom en annan kille som jobbade där och frågade vad jag ville ha och då berättade jag att jag ville ha en touch. men då hade det precis kommit en annan sort som inte var en samsung och det var en LG :) och den var jättefin. så den fick hänga med mig hem hehe. sen idag så var jag och mamma och handlade på maxi  åxå. så ringer Elina att hon skulle rida en häst som var jätte trött hahah LYCKA TILL :P  hahha skojja men jaa nu ska jag ner och kolla på tv

Kommentarer
Postat av: Anna Larsen

Hej Anna!



Kul att du har fått en ny mobil! Hoppas att den funkar toppen.



Ja, Bosse är bra tokig! Tror att han menade om hon skulle haft en potta på huvudet och klippt sig med den på.



Ska hålla tummarna för Rabih åt dig ikväll, lovar!



Kram!

2009-11-06 @ 19:56:12
URL: http://syrranojag.blogspot.com
Postat av: lill-anna

hahaha jaa :) det va så roligt men det var jätte tråkigt att Rabih åkte ut fick en chock!

2009-11-07 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0