Globen Horse Show

I lördags så sov jag kvar hos elina för att vi skulle åka till sthlm horse show dagen efter. vi satt och kollade på film på kvällen som var ganska så bra så det var nice! gick och la oss vid halv 1  och vi satt och skrattade som bara den och jag och elina planerade mitt bröllop åxå haha!  men jag vet inte om elina ska få vara tärna eller vad man säger. vaknade på söndag kl 08.00 vaknade av att elina började sjunga som om jag vet inte vad har nog aldrig hört henne sjunga klockan 08,00 på morgonen. men vi gick upp och åt frukost gissa vad jag åt till frukost.... tacos! hehe göttgött alltid gott med tacos  men sedan så gjorde vi oss i ordning och vi började åka mot gävle för att hämta upp elina´s mamma. när vi hade hämtat upp henne så började elina berätta om hennes ridstövlar som hon vill ha+ att dom var rosa.  ingen ville köpa dom åt henne och hon ville verkligen ha dom så hon började gråta för dom där skona och nån häst och så stannar vi på macken och elina frågar jätte tyst : mamma kan jag få en glass... och jag höll på och dö av skratt för att det var ju som att hon inte trodde att hon skulle få någon glass haha och när hon fick sin glass blev hon så glad så haha knäppis. vi åkte in till solna en sväng åxå för att skulle kolla i något köpcentrum och det var vell roligt tkr jag. sen så blev vi hungriga och vi åt på KINA  mumms! gott som fan elinas mamma och pappa bjöd mig på mat  TACK TACK TACK!  åt fyra små rätter hehe när vi hade ätit så åkte vi mot Globen och ja vi kom fram och hittade parkering och allt sen så blev det in i anexet och började handla ganska så mycket. Jag handlade  ett läntäcke 1 grimma strumpor 1 schabrak som jag broderade och en massa mer saker =) gissa om elina fick sina rosa ridstövlar då? joo tänk att ungen fick dom där stövlarna för 3000 kr haha gött men dom kommer bli så fina så.  hon kommer ha allt i rosa snart tror jag.  sen efter många timmar så gick vi och satte oss på våra platser grymt bra platser fick vi =)  trodde inte det var så bra platser först men icke då såg super bra. sen så började allt och när det var klart så åkte vi hem stannade på donken i upplandsväsby och jag fick en chock när jag kom in där för snubben som jobbade där hade blivigt målad av någon så han var en tiger haha!  och han kanske var vellan 25-40 års åldern.  haha PINSAMT! 
men jag skulle ha mat och elina och dom fick en gratis milshake och när jag skulle få min mat så fick jag  3 hamburgare haha och jag skulle bara ha en haha!  sen så somnade vi i bilen på väg hem och jag gick och la mig i sängen kl 01.10 somnade jag i min egen säng. TACK FÖR I DAG DET VAR GRYMT ROLIGT!  <3<33<3    

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0