Hedvig Elenora Kyrkan den 16/11-09

var ju i Hedvig Elenora Kyrkan  i måndags började med att jag och malin  J gick till bussen och mötte upp em. för vi skulle ta bussen till skutskär, hoppar på den bussen och möter lollo där som åxå skulle åka dit med oss =). sen så hoppade vi på upptåget i skutskär och när vi sitter på tåget så ser vi en som kör som en dåre med cykeln och vi började fundera vad anna tog vägen och sen så kom vi på att det var hon som cyklade haha!  åååh vad jag skrattade åt det för det såg så roligt ut haha!  när vi typ är vid arlanda så ska jag och em gå på toa och jaa det var ganska så tur,när vi är på väg till toan så ser em LindaFe som ligger och sover och så väcker vi henne stackarn=/ sorry! men sen så ser vi att tåg tanten är vid våra platser för att ta betlat till Upplandsväsby och som tur var så slapp vi betala för att vi satt oss vid linda =) hehe tack för det, sen så gick vi och hämtade våra grejjer igen för att vi skulle ju av där haha. och när vi kommer till centralen så är vi hungriga så vi gick till donken. anna och lollo ville inte äta där så när vi hade ätit på donken så gick vi till max så dom åxå kunde få mat. när dom hade ätit så gick vi till  T-banan för att ta oss till Östermalm och det gick ju ganska så bra iaf hittade bättre än vad jag trodde. när vi kom till kyrkan så fick vi stå och vänta där en stund för att dom skulle släppa in. =) när vi hittade jättebra platser så ville em anna och lollo gå på toa så jag och Malin satt kvar och skulle vakta platserna. sen så springer det för bi en tjej och jag vänder mig om och kollar så då var Danny där.  vi gick dit och han såg oss och han blev jätteglad! =) så roligt och se han igen har inte sätt han på jättelänge. sen så såg danny vart vi satt och när dom skulle sjunga så kollade han på oss ganska så mkt och han såg att vi alla satt och grinade för att det var så grymt fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååhw det var hur fint som helst tårarna bara kom hehe underbart sen så när det var slut så var vi tvungen att gå för vi skulle hinna  med våran pendel som gick 21.20 och vi hann precis kan jag säga tur tur annars så vet jag inte vad jag hade gjort hihi. sen på tåget på väg hem var ju åxå rolig samma tåg tant igen haha XD men jag trodde jag skulle kunna få sova men nejnej inte då haha eller jag kunde inte sommna heller. dagen efter var jag jättetrött  haha men det gick det åxå var på nå möte med malin på eftermiddagen och det gick ju bra höll på kanske i 30 min så nu får vi komp för det =D woohoo   Idag så vaknade jag av att jag har jätte ont i nacken vet inte alls vad jag har gjort ont som fan. så nu ska jag nog försöka få tag i Elina och kolla om jag kan få låna henes riskudde hoppas hoppas!  //byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0