IDOL!!!!!

tja i dag så vare idol då =)  åkte till köpis vid 11.00 och träffade Alicia och Elin =) efter ett tag så kom Malin J! och vi stod nästan längst fram men det blev så jävla varmt så jag och Malin J orkade inte stå kvar där så  vi gick och hämtade gratis saker =) hehe.  Sen så efter ett tag så kom Idolerna som bestog av Rabih,Nicklas,Erika,Eddie,Karolina. typ dom som var där.  Rabih kom ut först och tårarna var nästan på väg :') sen när alla hade sjungit klart så gick vi och ställde oss i kö för att ta kort med alla hehe och då när man kommer upp på scen så går jag fram till Rabih och han ba: Hej vad heter du ?  jag: Hej , Anna Rabih: Hej anna och så sa han nå mer men jag kommer inte i håg vad hehe.  sedan så ställde vi oss  i kö igen och då vare dags för singering! woohoo.  yes fick ta kort med han igen men vågade inte fråga om jag kunde få någon kram. hehe typ  vid 15.15 då vare dags igen för då skulle dom sjunga igen hehe.  Sen när dom hade sjungit igen så vare singering igen :) ahaha roligt roligt!  så när jag kom fram till Rabih så var jag bara tvungen och fråga en sak och gissa vad! haha joo jag ba: Rabih visst hár du jobbat på Frasses förr han ba: Ja det har jag men det var ett tag sedan. Ja: okej men du om man skulle äta där vad skulle du rekomendera då?  Rabih: ett skrovmål! haha och jag höll på och dö av skratt och han gjorde det åxå haha!  sen kom jag på att jag skulle ha köpt en ros till han så jag gick och köpte en ros till han och jag frågade vakten om hon kunde ge den till han men hon sa det att: gå  upp du det tycker jag du kan göra! så han tyckte jag var jätte söt och jag skakade mer än någon sin haha =)  och frästen jag kom på en sak fick ju ett sånt där armband av Alicia som är Rabihs färg åxå =) TACK! är så glad att jag fick ett sånt för jag trodde inte jag skule få nått sånt eftersom dom inte hade nå sånt där hehe. När allt var slut så gick vi på baksidan där och sen efter ett tag så kom dom hiihi =) då åkte  jag och pappa efter dom en bit men dom hoppade in i bilen bara sen så drog dom. TACK FÖR IDAG  KOMMER ALDRIG GLÖMMA DEN HÄR DAGEN =') 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0