God morgon!

vaknade 08.20 idag :( kan inte sova alls fattar inte varför jag kan sova , idag kommer mormor och morfar och min kusin. ska vell göra nått då men  vet inte vad vi ska göra.  jag har ju även vart sjuk/är sjuk hmm hur ska man förklara men iaf så har jag fått världens hosta det är skit jobbigt  usha!  inge vidare alls för jag vill fan bli frisk nu. kan inte vara sjuk när han har höst lov  okej om man är sjuk när det är skola men inte på LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  jajaja  jusste jag kom på en sak läste nyss  rabihs blogg och då ligger han på 39 plats bland typ den mest nerladdade låten och den låten som ligger på 39 plats är you are  not alone      gå in på han blogg kan du/ni läsa mera PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0