hey

Igår så vare hockey och hockeyfesten riktigt roligt var dock inte där men jag kollade på matchen på tv.
Jobbade ju på coop i går åxå med Marre bjöd på Kaffe,bullar och saft. Var ganska roligt men mycket folk och man fick springa och hämta nytt kaffe hela tiden.  men det gick bra tjänade ju lite pengar åxå gött! ev så kommer jag och kanske jossan åka på idol finalen! iiih ska bli fett nice asså har ju inte vart där någon gång på själva idol finalen så får se om man får nå biljetter då och kanske nå mer vad vet jag =) haha  skola i morrn går bara 2 veckor till sen så äre höstlov? ska bli skönt, snackade lite med elina i går åxå och hon är så söt så vi kom på en masa gulliga saker om våra djur som inte finns nå mer vi vet vad dom gör där uppe i himlen nu som ingen annan vet! mohahaha  nej jag skojja men dom kanske ligger och kollar ner på oss och så äter dom en massa god mat.  ska ev åka till elina en sväng sen om hon orkar... får se hur hon känner sig saknar henne massor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0