TACK!!!!!!!!!!!!!!

ååååh  hela min kväll är lyckad  vet du varför joo för att världens bästa Alicia ringde och berättade att hon nyss hade träffat Rabih och hon vet att jah tkr om han jätte mkt haha så han hade vart jätte gullig och dom hade knäppt en massa kort och så hade hon fått några sånna där armband som är hans färg =) tror jag skulle få ett åxå hihi ANNA IS HAPPY =) så sa hon att jag kommmer bli mer galen än vad jag redan är när jag kommer träffa han  iiih  men iaf så har dagen vart grymt seg! ställde ju om klockan i natt så nu är ju klockan  21.00 ;) ska kolla på tv nu och Alicia TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ATT DU RINGDE OCH BERÄTTADE PUSPÅDEJ!


Kommentarer
Postat av: Cicci

De är bra de ju :D<3 myys på de ;) haha.. puss hej :D

2009-10-25 @ 20:02:45
URL: http://evitathegirl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0