XD

hejhej ojojoj nu vare det ett tag sen jag bloggade hihi har glömt bort det lite granna tror jag :P
men i går så åkte jag hem till Elina en sväng och så åkte jag med henne till stallet. hon fick rida nån ny pålle där som jag inte kommer ihåg vad den heter ;) men sen så åkte jag hem för det var så jävla kalt. Idag så hade vi brytande på förmiddagen kunde bara vara där i typ en timme innan läraren började dampa loss för att när jag skulle såga ut en sak men typ en sån här el såg med tunt skivblad eller vad det heter så råkade den där sågen gå av så då sa han att jag hade hållt i för hårt när jag knappt höll i den så jag fick damp på han och det fick malin j och cicci åxå så vi bestämde oss för att dra där i från. jag och malin åkte ner på stan en sväng och cicci åkte till richard.  åkte hem till farmor och farfar och åt mat där sen så det var ju gott åxå! =) Saknar en viss V åxå som man inte har träffat på några månader och nu vill jag fan träffa han.....!!!!!!! hoppas jag gör det någon dag får se om jag kanske åker med pappa till hans jobb i morgon, så kanske man kan få se/träffa han då <3 men nu ska jag åka och handla med mamma  /// bye









p.s saknar även min kossa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0