Cypern

söndag morgon åkte vi till arlanda för att vi skulle till cypern på semester med Wallström. Kom fram till bilparkeringen där vi lämnade våra bilar och sen fick vi åka en mini buss upp till arlanda. checkade in och så där och sen så gick vi in i gaten och när jag skulle gå i genom där så tjöt det om mig så en vakt var tvungen att kolla igenom mig?.  sen kom jag in och vi var hungriga så vi gick och köpte oss en jätte stor och god räksmörgås den kostade bara ¤host¤ 159 kr skit dyrt var det där och sen när vi har ätit så gick jag och mamma in i TAXFREE och kollade om vi hittade nått men vi hittade inget spec. efter ett tag fick vi gå ombord på planet och ja det var det fulaste planet jag har sätt hehe.  fick mina saker jag hade beställt åxå väl framme i Larnaca så väntade vi på våra väskor och sen när vi gjort det så gick vi till bussen som skulle köra oss till hotellet och det tog ca 45 min från Larnaca till hotellet.  när vi var framme på hotellet så fick vi våra Allinclusive stavning? sen gick vi till hotell rummet och vad stod inte där om inte en vinflaska =) nice man tackar och bockar! sen så hoppade man in badkläderna och sprang ner till polen. Helt underbart i vattnet kan jag säga mycket härligt sen så  gick man och beställde drinkar tänk att det är så roligt  att dom inte kollade hur gammal man är där så det var fett nice.
senare på efterrmiddagen så gick jag,mamma,malin och christina en sväng vid havet  och kollade underbart.
sen så vare middag bufé vare eller det var det hela veckan. gick ner till stranden några gånger åxå och så.mamma och carro åkte fallskärm åxå hehe skulle jag aldrig våga medans jag och malin och bosse satt med i båten ;)  på hotellet hade dom världens sötaste kattunge och den var så jävla söt så det var nära att man tog med den hem kan jag säga den var hur gosig som helst och ville bara gosa gosa och gosa. 
 vi åkte in till stan några gånger åxå och kollade i massa affärer hittade en väska,halsduk,plånbok och lite mer.
sen så när det hade gått en vecka och då var det dags att åka hem igen :( ville inte alls åka hem men endå kändes det på två sätt. men det är skönt och vara hemma åxå men jag vill tebx nu!!!  hade iaf  grymt roligt denna vecka kommer aldrig glömma det.  frästen så var vi med på vattengympa tänkte att vi skulle vara duktiga men pappa och bosse orkade inte länge kanske var i vattnet i typ 10 sen så orkade inte dom nå mer hahaha okej jag gick åxå upp men kankse efter 15min ;) lat som man är, Men´nu är jag hemma igen och allt är bara bra och brun och fin är man åxå ;) men nu ska vi äta grillat Hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0