hockey

hej allt är bra med mig igen jusst nu har jag lagt upp nya bilder på facebook som ni måste gå in och kika på lite från cypern. jusst nu sitter jag och kollar på hockey den började idag igen dock spelar inte brynäs idag dom spelar på lördag tror jag mot skellefteå. man kan ju hoppas på vinst för Brynäs del så jaa det får man vell se dårå men vart i skolan och så idag åxå men det var inge roligt som hände precis.  men nu ska jag fortsätta kolla på hockey så ska jag vell sova sen kanske. knäppte lite nya kort idag på hästen som jag ska lägga in här sen som ni ska få se om ni vill =) lite fina höst bilder och så men nu ska jag fortsätta kolla på hockey sen ska jag sova Godnatt// A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0