Högbo/Sjuk

Hejhej i tisdags var jag i högbo med klassen vi skulle paddla kanot :( inte alls roligt och gö det paddlade i 2 timmar sammanlagt. det är ju inte det roligaste när man inte känner sig pigg men det gick när jag kom hem där i från så sommnade jag i soffan direkt helt slut  var jag så nu har jag vart hemma onsdag torsag ska vell gå i morgon tänkte jag och det är ju skolfotto i morgon också det längtar man ju inte till precis om jag säger så. i morgon kväll ska jag hem till Elina och äta tacos och kolla på film =) visst ja vi har nu bokat biljetter till globen horse show och så har eller vi ska hyra någon lägenhet i sthlm så ska vi sova kvar där,det ska bli skit roligt kan jag lova jag och elina kommer ha det jätte roligt där och vi kommer handla en massa saker :) bla till hästen och  lite saker till mig själv på stan. men som sagt det längtar  man ju till åxå och så ska man ju kanske träffa en viss D nästa lördag också om jag kan :P får se hur det blir med det men det låter som att jag ska åka iallafall. Saknar elina jätte mycket har inte träffa henne på en vecka nu så i morgon smäller det ska bli jätte roligt och träffa henne,annars brukar vi ses typ varje dag.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0