Jag måste dela med mig av min dröm som jag drömde i natt

Jag drömde attt jag var på en singering med EMD och så orkade inte jag stå där så jag gick och satt mig på gräset en bit bort från scenen. och rätt var det var så kommer D och sätter på gräset med mig och det var inga fans där eller nått för alla ville snacka med E och M hahah! iaf sen så åkte jag med dom till någon stuga och rätt var det var så var mina lärare där och dom satt och åt med dom? sen så kom jag springande och ba: Men vad gör ni här med mina lärare och då satt dom och snackade om mina betyg. och sen så gick vi in i nått stall och då kom erik och sa att han ville snacka med mig om mina betyg och han sa att jag var tvungen och skärpa mig i skolan. Han tyckte att jag inte fick sitta inne på doms hemsida för mycket. Och sen så kommer D och M åxå och då tog D tag i mig så han lyffte upp mig i sin famn och slängde mig upp och ner jätte länge.
Sen kommer jag inte i håg så mkt mer men jag minns att den slutade jättebra =')


NU VAR DET HÄR MIN DRÖM SOM JAG DRÖMDE I NATT OCH DET HAR INTE HÄNT SÅ ALLA VET!

Nu ska jag på bio med Elina,Marre och Malin(elinas syster)  sen blire Tacos hemma hos henne gott gott!
i morgon åker jag på nya äventyr med Em och Anna :P skriver mera sen Puss/// anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0