Nynäshamn?

i går åkte jag em anna och alicia till nynäshamn eller vart det nu var mötte upp em och alicia vid bussen på morgonen för att vi skulle ta tåget till skutskär. när vi kommer dit så kommer anna åxå, hoppade på tåget till Upplansväsby och sen så åkte vi vidare mot nynäshamn.  När vi väl kom dit så släppte bussen av oss för tidigt =/ så det var typ en bro över själva scenen och det där det skulle vara så man fick klättra ner på sidan. när vi kommer ner så gick vi och kollade lite granna och då står Richard Olsson där haha XD sen gick vi och köpte mat  hihi sen gick jag och Alicia in i nått tält där och tog massa gratis saker hehe så fick vi även svara på några frågor och gubben som hade det sa alla svar till oss ;) hehe men vi skrev i nått annat  namn och jaa hehe. 
Efter några timmar kommer EMD upp på Scenen roligt var det och Danny kollade på oss ganska så mycket under hela grejen :) roligt. sen så var det ju singering åxå å herregud säger jag bara mycket folk. när vi kom fram så var dom ju endå ganska så social haha jag: danny jag har gjort en sak som du måste veta. D: vad har du gjort? 
Jag: jag har åkt hit i smyg utan att mamma och pappa vet om det D: va? men nu måste du skynda dig hem så dom inte märker att du har vart borta för länge Jag: joo vi ska snart D: men nu kommer ju morsan din bli jätte arg. jag: haha ja men hejdå D: massa slängpussar :D puss puss  och sen när singeringen var klar så slängde sig alla på Danny stackarn =/ men iaf så stog jag en bit bort så hoppar Anna fram precis när han ska gå förbi mig haha och han ba men titta måns! och jag fick en kram åxå PUSS på Han! 
sen så hoppade vi på bussen hem och när man åkte till västerhaninge så var det en hel buss med bara emd fans ruuuuligt.  sen så hoppade vi på tåget hem igen. och nu ska jag och Alicia ut på nya äventyr så seeeeeeeeeeees  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0