School

jahapp idag så var jag i skolan och det var vell inte en sån rolig dag idag inget var som det skulle =/ men jaja alla dagar är inte bra i skolan på lunchen så åkte jag pappa och elin och åt på hans jobb det var gott åt en räksallad!
sen så körde elin upp mig till skolan igen och då hade jag självständigt så jag satt inne på typ fb pch lite smått och gott. efter skolan så kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade mamma för hon har oppirerad. sen så åkte vi till Forex och växlade lite pengar för att syster åker till Alanya i natt och då ska hon köpa lite  saker till mig där så jag var tvungen att växla till typ Turkisk lira eller va det nu är.
sen så har jag ridit Silken idag gick vell ganska bra red ut i skogen men han är ju så pigg så jag vet inte vad  haha men mysmys nu börjar snart idol så bye/// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0