Västerås

igår så åkte jag och Alicia till västerås mötte henne vid bussen som gick vid 08.00 som körde oss till Skutskär.
hoppade på tåget där och åt frukost där hehe när vi kom fram till uppsala så skulle alicia köpa ett ul kort och dom öppnade precis när vi kom. så är det en tant framför oss och ja hur länge fick vi vänta ganska så länge iaf för hon skulle typ beställa åt hela sin släkt och åt nån kompis haha. sen så hoppade jag och alicia på bussen mot V-ås och det tog typ 1.40 och sen skulle vi ta en annan buss som tog oss till västerås. och innan vi hittade den bussen snackade med någon taxi chafför och man hörde inte vad han sa haha och man kan ju inte säga va flera gånger heller, men sen så hittade vi på bussen och då skulle jag betala med sms men det gick inte för att det var någon spärr så jag fick pannik men Alicia räddade mig TACK! så kunde vi hoppa på bussen mot Erikslund/eriksberg? kommer aldrig i håg vad det heter haha. men sen kom vi fram och det där ställe hette typ Tatis.
men jag och alicia fick endå ganska så bra platser :D men sen så var det singering och jag och alicia gick fram vid det dära bordet så var alicia bakom mig så stängde dom för precis bakom henne. sen så kom jag till Danny och jag ba: danny nu ska du skriva så här till Achmeed från er haha och D: Va? vad sa du? A: men skriv till Achmeed D: ahaa okej^^  HAHAha men jag tror inte han fattade att jag skojjade heller :P men min kära vän ska få den så det är lugnt.  sen gick jag och Alicia en sväng runt huset och såg doms bil nice samma bil som i går och jaa det var ju roligt sen så gick vi in på skopunkten och jag hittade ett par super fina skor som fick åka med hem. Efter det så gick vi och kollade lite en sväng och så var Leo där åxå Dannys bror. 
men iaf när allt var klart så gick vi till doms bil och PUSS på dom sen så åkte vi buss hem med Sarah och några till roooooligt! <33 när jag och Alicia kommer till uppsala så gick jag in på pressbyrån för jag vlle ha en cola och när jag går ut så kollar Alicia på mig jätte konstigt som att kolla där är ju nån kändis och gissa vem det var joo det var ju BOBBY :D haha så när han kommer ut så ropar vi på han och han ba: heej tjejer AA: kan vi få ta kort med dig? Bobby: självklart! så sen började vi snacka om EMD och lite sånt med han och jaa sen så var han tvungen och gå för att han skulle med tåget.  om ingen vet vem Bobby är så äre det han som klipper alla i EMD och massa andra kändisar. hehe nice!
sen efter ett tag så hoppade vi på tåget hem.  Och det var jätte roligt med mycket skratt Tack för i helgen alla flickor och pojkar <333


Kommentarer
Postat av: Alicia Kittilä

Tack själv :D

2009-09-28 @ 17:30:25
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0