hej alla glada!

idag är jag hemma från skolan är hemma och är sjuk ='/ drygt men ibland är man sjuk åxå i går var jag och Elina och fikade på köpis blev en toast med ost&fetaost grymt gott! köpte en gris till hundarna åxå ingen riktig men det kanske du fattar hon blev jätterädd för den å det var roligt ikväll händer lite spänande saker =) får se vart det tar vägen.... vaknade 08,15 i morse när man kan sova men Nej det går inte alls! Jag färgade mitt hår i går åxå blev ganska så nöjd men ville ha det lite ljusare men det blev nästan svart men endå inte svart mörk mörk brun hihi den kommer nog bli finare sen hoppas jag annars får jag färga om den det går ju det åxå så länge man inte tappar hår. snart åker min Stora syster till NEW YORK åxå ='( huuh!!!!!!!!!!!! fan! men jag kommer snart och hälsar på henne kanske redan i sommar? =) jaajaa vi får se när jag kan komma och hälsa på henne. hoppas så snart som möjligt iaf nån som vill åka dit med mig och hälsa på henne då så slipper jag flyga ensam (A) höhö mrn jaa i helgen vet jag inte än vad jag ska göra? kanske ska se till och bli frisk först så man kan göra nå roligt jusste nästa vecka äre ju Sportlov och då ska kanske jag och Alicia träffa Jonna i sthlm =) hoppas verklien det funkar skulle vara grymt roligt och träffa henne har inte träffa henne sen Västerås tror jag? I miss you Jonnis <3 men nu blev det ett ganska så långt inlägg kram// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0