2009

mitt 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaao
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej jag hade inte några heller
o3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope
4. Dog någon som stod dig nära? Tuttan ='(
5.Vilka länder besökte du? Cypern,Finland och Sverige.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? sommarjobba på gevalia med V.....
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 augusti :D
8. Vad var din största framgång 2009? jobba på bra i skolan!
9. Största misstaget? skämma ut mig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk ibland
11. Bästa köpet? hmm.....?
12. Vad spenderade du mest pengar på? spelningar som det inte har vart värd en enda krona!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? träffade Rabih och Viktor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? massor!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? blandat
16. Vad önskar du att du gjort mer? skaffa mera nya vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bråkat
18. Hur tillbringar du julen? släkten och familjen<3
19. Blev du kär i år? JA! och alla vet vem åxå tror jag =)
20. Favoritprogram på TV? IDOL!
21. Bästa boken du läste i år? vet inte
22. Största musikaliska upptäckten? Rabih Jaber<3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? laptopp,kläder,pengar,emd på grönan
25. Något du önskade dig men inte fick? fick allt jag ville
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? jag var på Gröna Lund och kollade på EMD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kan inte komma på något
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? söt
29. Vad fick dig att må bra? hela andra veckan och tredje veckan på Gevalia
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hm....
31. Vem saknade du? Jag vet inte men jag saknar Viktor nu så jaa kanske han då
32. De bästa nya människorna du träffade? massa fina flickor och pojkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0