Let´s dance!

i går så åkte jag och anna till Sthlm för att kolla på genrepet var inte tänkt att vi skulle åka först men jag ringde dagen före och kollade om det fanns biljetter kvar och då fanns det kvar så vi bestämde oss för att åka dit ruuuuuligt!  tog bussen till Svt där det skulle vara och när vi kommer in så säger dom att det är 1 förseningar  kul tänkte man men det gick det åxå sen så blev det insläpp och vi kom ner till studion och såg rabih det första jag gjorde typ =) fick jättebra platser och sedan satt det i gång nice Rabih var typ 4 eller nått han var duktig tycker jag men sen när det blev direksändning så var det tydligen inte lika bra =/ Men när genrepet var slut så fick man gå fram där och knäppa kort men sedan såg man hur alla typ gick till rabih så jag gick dit åxå fick en kram av han precis när han skulle gå =) lite glad jag blev då hehe sen så gick vi typ ut och när vi står där så kommer först Eddie och sen så kommer Reza fick kramar och så trodde Danny skulle komma åxå men vi orkade inte vänta så länge så vi gick till bussen.  Jusste innan det var insläpp så kommer det fram en gubbe och han ba: Jaha flickor får jag bjuda på en drink eller  haha eller nej man ska inte dricka tyckte han haha!  det var en tant i typ 70+ åldern som stod längst fram såg så gulligt ut hehe. När vi kommer till centralen så ser vi att donken har stängt what?  jahaa så det var ju bara att springa tillbaka och gå på en annan donken hehe  men vi hann med allt och kom fram 22.34  nice!  och mamma ringde då åxå och sa att Rabih gick vidare =D fan va skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0