Media Markt!

Tjaa idag så har jag vart på Media Markt hämtade Alicia vid bussen sen så åkte vi till media markt kom precis så det var ganska så bra och vi såg jätte bra för att komma dit så pass sent. sen så kom först Calle in och sen kom Erik in =) mys han var jättebra och jag trodde han bara skulle köra higher men icke han körde några låtar till. när dom hade sjungit klart så ställde vi oss i singeringskön och jag hade inte pengar till att köpa Eriks skiva men jag gick upp endå, sen så fick Erik skriva på min arm och ja sen så tänkte inte jag så mycket mer på det och kom på att calle var tvungen att skriva åxå haha! så han fick skriva han åxå på samma arm haha! men när vi hade gjort det så träffade jag och Alicia sarah och dom så pratade vi lite med dom och så =) sen när singeringen började ta slut så gick jag och Alicia där bakom och kollade om vi såg nån men det gjorde vi inte men efter vi har stått där ett tag så kommer dom och ja dom lägger in sina saker i bilen sen så frågade jag Erik om jag kunde få en kram och ja det fick jag :) men Calle hoppar in i bilen bara och stänger dörren medans erik kramar alla som var där hehe han är snäll han. men calle är säkert åxå snäll men har inte pratat med han nått. jaa sen så kom syster och hämtade mig och Alicia och vi körde henne till bussen.  Som sagt i morgon så kommer jag åka bort ett tag ska åka till min kusin ett tag och vara där och koppla av lite granna. men jag kommer hem på Onsdag igen och då på Onsdag kväll ska vi träna på gymmet! =D ska bli riktigt roligt + att han med det stora V jobbar åxå tror jag tihihi men nu måste  jag börja packa om jag ska åka imorgon tack för idag alla finisar jag träffade// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0