Skolan

sitter i skolan nu och jobbar med kartor och sånt där så det är ganska så ruuligt!  när jag slutar ska jag ner på stan en sväng tror jag och möta Elina hon och jag var på Kina här om dagen grymt gott!  Hon ska på träning ikväll åxå ska kolla då tror jag mycket roligt och ja Malin jag står på din sida den där ungen ska inte hålla på och klaga när du rider hon är så jävla avis så ååååh! shiet kan hon bara lägga ner!  hon vet vem jag menar mohaha så jämt när jag är med så vågar inte den ungen säga nått MOHAHHA!
Nej nu ska vi vara snälla här och andas eller jaa iaf försöka om jag inte får astma hehe ;)  nej men nu ska jag fortsätta och skriva klart massa saker här så HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0