Telia

hej igår så var jag och hämtade ut min mobil som var inlämnad på Telia för att det var fel på den och innan jag gick där ifrån så skämtade jag om att *imorgon kommer jag tillbaka med den för det är säkert fel på den fortfarande* och dom som jobbade där skrattade så ja det han knapp gå 1 dag innnan den börjar krångla så jaa vi får åka in med den igen och det var ganska så mkt folk där idag på telia så jag stod och kollade på nån ny mobil medans men jag såg ingen fin vart är alla fina mobiler?  jaja sen så gick jag ut till mamma igen som stod och snackade i telefonen för jag ville att hon skulle vara med när jag skulle säga var det va men nu så känner personalen igen mig där och han som jag snackade med i går om att jag skulle komma in med den i morgon då såg han att jag var där och att jag stod utanför och väntade så han "kollade" hur mkt folk det var ute där bland alla andra affärer HAHA så kom han fram till mig  Jaha går det bra med telefonen?  Jag:Nej jag är på väg och ska lämmna in den igen! haha Han:VA? skojjar du?  Jah:nej men så var tvungen att rabbla upp det som var fel på den igen haha så vi gick in och jag fick en lånemobil igen haha så det sista han säger är ska vi fixa så att du har alla kontakter nu så alla slipper försvinna igen  Jag: nej men det har jag fixat så det är lugnt. men jag tänkte att jag kopierar alla kontakter sen när jag kommer hem för dom är säkert inte sparade  och självklart så var dom inte sparade haha menmen det får gå endå haha jusst nu äre ju bara en låne mobil så ska försöka fixa dit alla sen igen hehe men sen kom det massa andra som jobbade där och dom ba: nemnen HEJ!  haha så säger dom sen jaa du är ju våran lilla stammis nu ju haha roligt och när dom skulle kolla om dom hade låne mobil till mig så sa dom jaa du hade vell en rosa sist  Jag: snälla har ni inte någon Sony Eriksson så då fick jag en som igentligen inte var en lånemobil =) jag vill inte ha den rosa igen  så TACK! att jag fick en normal mobil så nu får vi se om jag ska vänta i 2 veckor eller om jag kanske bara får vänta i 3-4 dagar =D

                                                      PÖSSOCHKRAMOCHNYPIRUMPAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0