tjobba!

jahaapp då är snart den här veckan slut =) gött har gått riktigt fort måste jag säga sitter och tänker på en rolig sak att i Höst så kan jag få åka till Los Angeles om jag vill =D fatta inte så jätte långt kvar precis vem vill åka med mig nån frivillig har boende och allt så det behöver man inte tänka på tihihii!  Ikväll får Brynäs besök av Södertälje i Läkerol Arena nirre vinst hoppas alla på så vi ska se till att det blir en seger med kankse 6-2? skulle sitta fint. i går så övningskörde jag åxå skit roligt oh jag växlade från 1 till tvåan *STOLT*!  mohaha mitt mål är att jag ska få körkort före Danny nu så  nu jävlar hahha skulle vara roligt om det blev så jag fick mitt kort före han. jag var tvungen att sluta efter ett tag för att bilen började lukta brännt haha så roligt ska övningsköra mer i kväll tror jag så se upp om du vill ha din lika fin som den är nu och inte en massa bucklor på den


                                   Puss och kram och ny i rumpan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0