Tjossan!

Hejhopp sitter i skolan nu och trökar har inte ett dugg och göra borde kanske lyssna på talbok men jag orkar inte kan inte koncentrera mig aah. shiet asså vad kan jag göra det är ungefär 40 min kvar till jag slutar så jaahaapp ska kanske fortsätta och göra ordsamling?  men snälla rara jag orkar inte göra det heller frästen i går så övningskörde jag =) fatta jag var till och med ute i trafiken helt sjuk att lilla jag körde typ 70 km i timmen! ahahaha men roligt vare bara det att jag höll på och köra in i snöhögarna några gånger haha! XD  men det gick bra tummen upp tummen upp!  Idag ska jag åka och kolla om jag hittar nå nya skor jag kan köpa eller pappa ska.... så nu ska jag passa på att ta ett par dyra MOHAHHA! nej jag skojja men jag ska kolla om jag kan hitta nå fina skor sen så skulle jag vilja käka på IKEA idag åxå  om någon vill bjuda mig så JA TACK  men jaja nu ska jag jobba snart tror jag eller om jag ska sitta och hålla på med Seterra låt mig se. Frästen på fredag äre Let´s dance och Rabih ska dansa en Paso doble :) lycka till kan inte tänka mig han dansa det, okej jag kunde inte se mig att Danny gjorde det heller =)


                                                             PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0