Barcelona!

HEEJ! hoho ojoj nu går dagarna så jäkla fort shit! jag håller på och packar för fullt och jag har sån ångest jag kommer inte få med allt och kommer säkert glömma något + att jag kommer ha över vikt på min väska AJAJ!  så man måste verkligen packa om flera gånger så nått mer försvinner för varje gång jag packar om.
kommer nog ha det roligt i spanien hoppas jag vi ska hålla på mycket med drama så hoppas verkligen det blir roligt i morgon så kommer jag och Alicia åka till sthlm och kolla runt lite granna =) woho så jag längtar verkligen tills vi åker till sthlm&Barcelona  nu kommer jag inte kunna blogga på typ 1 vecka  eftersom jag åker  men bloggar sen när jag kommer hem igen och då kommer ni få reda på allt vi har vart med om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0