Farsan!

Tjenna i går så var jag och syster på bio vi gick på farsan grymt rolig men sorglig när hunden dog =/ okej nu ska jag inte säga allt om jusst du inte har sätt filmen. men den är helt klart se värd om jag säger så nu har ju alla mello låtar kommit ut åxå vilken vinner Mello? tro hmm hoppas kanske på Eric Saade ganska så mycket. om 2 veckor åker Syster till USA hon ska vara Aupair tråkigt som fan kommer sakna henne som fan men jag måste tänka positivt och det är ju att jag kan åka och hälsa på henne när jag vill hihi okej kanske inte varje månad men iaf någon gång ska jag se till tänkte även att jag kunde åka dit ensam någon gång åxå så vi kan vara ensam utan mamma och pappa hihi skulle vara grymt roligt! men vi får se isf tänkte jag ta direkt flyget till New York så kommer storasyster och hämtar mig där eller nått hehe vi får se som sagt =) menmen nu måste jag städa för det kommmer en fotograf hit snart och ska knäppa kort på vårat hus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0