Glada Hudiksvall!

hej hopp i går så hoppade jag Alicia,Elin,ana&lollo på tåget mot huddik där vi skulle kolla på Rabih och Eddie 
först fanns det typ inga platser på tåget så jag och alicia fick sitta vid utgången typ, men när vi kom fram så gick vi till det dära stället och vi gick in på folketshus roligt hehe vi fick reda på att rabih och Eddie skulle hålla på mellan  20.00-21.15 så vi fick lite panik där och visste inte om vi skulle hinna träffa dom nått men dom kom upp på scenen ganska så fort och det var jätteroligt Rabih är jättesöt hehe dom sjöng X antal låtar och det var underbart när dom hade sjungit klart så gick jag och alicia och kollade om vi skulle se dom men icke men sen kom elin åxå =)  men det var en jättesnäll tant som fixade biljetter åt oss till själva spelningen för det där var bara till Hudiksvallssparbanks kunder typ men hon fixade så vi skulle få biljetter iaf =) sen så går vi fram till henne och typ säger tack för att hon fixade biljetter till oss och så frågade vi om det fanns möjlighet om vi kunde få träffa Rabih och Eddie i typ 2 min så hon fixade så vi kunde få träffa dom Backstage läste du nu ordentligt?  haha iaf så gick vi in i nått rum där dom satt och typ snackade med massa folk! =)


  • Anna: kan jag få en kram?
  • Rabih: självklart!
och sen så säger

  • Rabih: ja dig har jag träffat förr på Let´s dance har jag träffa dig många gånger!


sötis haha sen så knäppte vi massa kort och jaa Rabih skämtade ganska så mycket när vi knäppte kort haha!  typ
han som knäppte kort på oss alla hette Achmed  och tabih sa massa roliga saker så jag höll på att dö av skratt haha sötis!  men vi berättade  att vi skulle med tåget åxå och att vi måste skynda oss så frågar dom vart vi ska någonstans och vi berättade vart vi skulle och en av dom dära snubbarna hur långt är det dit då? det lät som att dom tänkte köra hem oss typ =)  men  sen så snackade vi lite mer med dom och sen så var vi tvungen att gå till tåget  men jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är trodde aldrig det skulle hända =) sen så hoppade vi på tåget hem och det var en mycket rolig resa hem =)  tack Alicia och Elin utan er skulle vi aldrig komma backstage!

Kommentarer
Postat av: Alicia

<3

2010-03-21 @ 21:18:02
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0