Sportlovet 2010

Hej det här sportlovet har vart grymt mysigt har inte vart med nå kompisar alls bara vart med min syster för hon åker ju till New York snart ='/ det är bara 1 vecka kvar tills hon åker och det kommer bli så tomt och därför har jag vart med henne ganska så mycket vi har vart på stan ganska så mycket ätit mat på nian nästan varje dag på lovet gott men dyrt men det är värt det lätt för sen kommer det ta ett bra tag tills vi träffas och det gör redan ont i hjärtat att du ska lämmna mig i ett år!!! fattar inte hur jag kommer klara mig utan dig i 1 år om inte mer men jag kommer komma och hälsa på dig många gånger i USA jag kommer när jag fyller 18! men det kommer bli tomt utan dig och jag vet inte vem jag ska bråka på om dagarna nu ;) hehe skojja! men jag hoppas att den här tiden kommer gå jättefort så du snart är hemma igen vill inte att du ska åka vill att du ska vara hemma med mig och inte vara i usa med massa andra det är så långt och jag vet inte vad jag ska göra för jag vill träffa dig varje dag precis som jag har gjort i snart 18 år och det kommer bli jätte konstigt när inte du är hemma! när du vi lämmnar dig på Arlanda och vi är på väg ut i bilen utan dig ='( oekj jag gråter så mycket nu så jag ser knappt vad jag skriver men elin du ska veta att du betyder så grymt mycket för mig! okej jag kanske inte säger det varje dag men du är den bästa systern man kan ha! det finns ingen bättre än dig och jag hoppas du kommer ha det bra i USA och köp mycket fint till mig! =') men jag älskar dig stora syster <3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det finns inte ord hur mycket jag tycker om dig PUSS&KRAM! jaa nu blev det ett jobbigt inlägg här tårarna rinner på min kind men hoppas alla har det bra där ute och snart börjar skolan igen =/ kommer bli tråkigt men det är snart sommarlov och snart SPANIEN! längtar massor <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var fint skrivet :) Hon är snart tillbaka!

2010-03-10 @ 11:49:48
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0