Storasyster kärlek <3

  • dagen började inte så bra utan jag gick upp tidigt kanske vid 07.15 av tårar för att vi skulle åka till Arlanda med Stora syster. men vi kanske åkte vid 08.30 och vi stannade först på max men det var stängt men då åkte vi till Statiol ist för elin vill ha nått att äta. men det fick bli en korv på macken och hon skulle ha två och då trodde jag att jag skulle få en men icke fast först så gav hon mig en korv

    Elin: ska du ha korv iaf?
    Anna: jaa? jag sa ju det



    och sen så börjar vi skratta massa men sen i bilen så sa mamma&pappa att elin skulle få korven iaf för att vi skulle stanna på max när vi åkte hem så hon fick sin korv iaf HAHA! sen så får jag snutten av henne iaf tack! men gott vare när vi satt i bilen gav elin mig pengar och jag trodde att det var typ 1 dollar och jag blev jätte glad men sen så ser jag att det är turkisk lira ahaha! men jag behåller den iaf. när vi kom till Arlanda så fick vi vänta en liten stund på elins kompis som åxå ska vara Aupair på samma ställe men sen kom hon och dom checkade in väskorna och sen så blev det en massa tårar och tårar och en massa mer tårar ='( ville inte att hon skulle lämmna mig!! men jag lovde henne att hon ska få en korv med bröd nästa gång vi ses sen så försvann hon in i taxfree jag grät hela vägen till max då jag var tvungen att sluta äta för att jag kan inte vara inne på max och gråta heller! men när vi hade ätit mat så åkte vi hem till vovvarna och JAG SAKNAR MIN SYSTER REDAN!!!!!!!!!!! PUSS&KRAM TILL HENNE FÖR JAG VET ATT DU LÄSER DET HÄR NÄR DU KOMMER FRAM TILL NEW YORK
    KÄRLEK///
    lillasyster





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0