Det finns inte ord hur fin du är

ja skit kul skrev ett jättelångt inlägg nyss men då försvinner det -.-  Men i allafall så har jag och fina flickor vart i sthlm i helgen då vi var på sommarkrysset. Grymt roligt Danny var jätte duktig och han körde några låtar där. Vi väntade och väntade men det gick ju skit bra för det var underbart väder och alla var så fina förutom mig som var trött och ja inte på humör ;). Men efter allt så hade Danny singering och när han kommer fram till oss så kramar han mig först och hand i hand stod vi där och snackade grymt söt. Så vi snackade en stund och han hade stukat sin tå  och visste inte om han skulle klara av att dansa dagen efter då han skulle till furuvik. Sen drog vi till Centralen och var där ett tag tills vårt tåg gick hem 00.20  och jag somnar på tåget hem då jag tydligen snackade i sömnen började fråga vart carro var och jag börjde klättra på stolen. osv helt sjukt men ja allt gick bra sen vaknade jag. kom hem 02.30 och en timme senare sommnar vi sängen och dagen efter åkte vi till Furuvik. Allt var super bra och nu orkar jag inte skriva mer men puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0