Danny i Sala

Nu ska jag försöka ta tag igen det här med blogg det är ju så tråkigt när man inte vet vad man ska skriva men nu har jag iallafall det. 

Dagen började med att jag åkte till Maxi och jobbade sen vid 19.00 fick jag gå hem så då hoppade jag in i bilen så pappa körde mig till Sala där Danny skulle ha en konset. Jag träffade Elin och Emelie där sen gick vi till scenen och träffade resten av c/o  men jag och Emelie blev törstiga så vi gick in i tälet där vi köpte oss några cider. Det var så himla roligt och bara ha kul!  D blev lite sen eller ja det var bandet som var innan men skit samma han höll på i typ  1.15 eller nått Jag fick många fina blickar av han <3 kändes som. Han var lika duktig som vanligt och sen när han hade 1 låt kvar ( In the club) så drog jag bara för att jag skulle komma bra till i singeringskön men tror ni jag lyckades nej det  gjorde jag inte bara för att vakten sa att den skulle vara på andra sidan scen. Men skit samma jag ställde mig på lite avsånd när han kom och han såg mig så jag fick en kram och sånt av han sen när klockan var typ 01.30?  Så åkte jag hem och jobb 11-21.15 på morgonen.  Det gick bättre att jobba än vad jag trodde.  

                                                                            Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0