2011-03-07

Nu ska jag åka och träna min häst om vi ska kunna tävla något snart ser verkligen i fram emot det. Idag så var min klass på någon teater grymt tråkig om jag får säga vad jag tycker. Och när jag slutade skolan åkte jag till ica och köpte mig en Ben&Jerrys och en pepsi.Men först så var jag så himla osäker om jag skulle ha råd men som tur var hade jag det haha. Jag har inte så mycket mer  att säga tänker dock på alla roliga spelningar mellan 07-09 saknar det jättemycket men det är inte lika roligt längre som det var förr bara för att man har förmodligen växt ifrån det.. Men man kan ju åka när man känner för det ibland är det värt allt när man har snackat med D ett tag och en annan gång kan det vara ovärt pengarna. Men jag kan säga att jag har fått mycket nya vänner tack vare Danny hade jag inte börjat åka på spelningar så hade jag aldrig träffat världens gulligaste vänner så  tack lilla vän. Jag har vart med om allt ifrån att Matte har raggat på morsan till att ha åkt nästan hela sverige runt för att träffa dom.  Jag tänkte jag ska skriva från första början hur jag träffade Danny ikväll om ni vill det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0