I´m back!

Heey! Nu ska jag sätta igång och blogga igen får se hur jag lyckas med det. Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt och ja nu kör vi wohoo. Idag har jag inte gjort så jättemycket har vart och kollat när Silken har tävlat han var jätteduktig men det blev ingen placering. Sen så har jag även kollat på Melodifestivalen tror det var andra chansen och det är inte så  jättebra låtar som kommer till globen. Men aja det blir nog bra tror nog dock inte att Danny vinner. Imorgon är det söndag och då ska jag för det första ta en lång sovmorgon. Sen så ska jag nog göra något annat. Igår så var jag och pappa till sthlm och jag köpte en onePiece Jump in och den var grymt dyr men jag gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0