Jag har ingen överskrift

Hellu ja snart är det dags igen för Brynäs match mot Timrå. Kommer bli fruktansvärt roligt idag vaknade jag vid 10.40 av att valpen åt på mina skor som vanligt. Men ja imorgon ska jag och Mamma åka till Sala en sväng och hälsa på mormor&morfar hoppas vi hittar på något att göra för att det är så himla tråkigt när det är en sån liten stad. Men idag färgade jag håret också fick bli lite blondare. Men jag har även tagit ett stort beslut för hjärtat säger till och det är att jag ska sluta åka på spelningar med Danny, Jag har åkt i snart 5år och det har vart helt galna och roliga år. Så ja jag vet att jag har sagt det många gånger men nu är det över för ett bra tag. Varför ska man åka när det inte ens är roligt att träffa han längre och när man väl står brevid han vet man inte vad man ska säga så det nästan blir pinsamt. Så därför tar jag ett steg framåt. Men jag gillar fortfarande hans musik och allt så nu kommer många hacka på mig och säga massa saker. Säg vad ni vill jag bryr mig inte för man ska sluta när det är som bäst typ? Okej nu ska jag vara ärlig att senast det var roligast att träffa han var på Sommarkrysset och det var ju ett tag sen. Jag har åkt över hela sverige för att träffat han och har nog passerat 100 gånger med att träffa han. :) Kram 

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0